I helgen startade en ny utställning på Stadsbiblioteket. Utställningen heter ”Farmors trädgård” och är producerad av Bokköket. Temat är ett kulturarv i blåaste blått, lysande gult, rosa och vitt, ett kulturarv i blommande grönt.12 blomsterbilder med korta texter, en dikt och ett citat. Utställning pågår i 2 veckor.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































