Årets traditionsenliga första maj-tal hölls av Socialdemokraternas partisekreterare Marita Ulvskog och det var många som slöt upp för att lyssna.
– Det ser bra ut. Här är en hel del, sade ombudsman Tony Johansson som också var imponerad av årets tåg.
– Jag uppskattar till att det var cirka 400 som gick i tåget och det är klart godkänt.
Några skrällar bjöd Ulvskog inte på. Hennes tal byggde i stället på klassiska socialdemokratiska områden som arbetslöshet, solidaritet, vård, skola och omsorg.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































