Mellan den 4-7 maj samlas innebandyns U19-herrtrupp för ett utvecklingsläger på Bosön utanför Stockholm. Glädjande är att förbundskapten Stefan Edberg kallat Landskrona Falcons back Joakim Reimertz till lägret.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
Mellan den 4-7 maj samlas innebandyns U19-herrtrupp för ett utvecklingsläger på Bosön utanför Stockholm. Glädjande är att förbundskapten Stefan Edberg kallat Landskrona Falcons back Joakim Reimertz till lägret.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt