Landskronaspelare i landslagstrupp

Mellan den 4-7 maj samlas innebandyns U19-herrtrupp för ett utvecklingsläger på Bosön utanför Stockholm. Glädjande är att förbundskapten Stefan Edberg kallat Landskrona Falcons back Joakim Reimertz till lägret.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet