Kommande måndag är det första maj och Vänsterpartiet i Landskrona förbereder sig som bäst för en liten turné genom staden, denna arbetarnas dag.
Enligt ett pressmeddelande kommer partiet att finnas på Sandvången klockan elva för att en timme senare vara på City Gross. 13.10 finns man i Stadsparken. På samtliga turnéstopp blir det bokbord, appeller och flygbladsutdelning. Under eftermiddagen bjuder man sedan allmänheten på öppethus i partilokal på Eriksgatan 72
– Där bjuder vi på fika och pratar politik, säger Camilla Andersson, partiföreningens ordförande och meddelar vidare att partiets första maj paroll är ”Stärk arbetsrätten”.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































