I lördags förmiddag grävdes en av Telias kablar av i Häljarp. Följden blev att cirka 300 abonnenter i det fasta nätet blev utan telefon. Under dagen lyckades man laga så pass att cirka 200 fått linjen tillbaka. De återstående 100 abonnenterna förväntas få fungerande telefoner under måndagseftermiddagen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































