Längs med Hotel Öresunds fasad på Kungsgatan restes det igår byggnadsställningar. Vi frågade hotelldirektör Göran Andersson vad som är på gång?
– Efter att ha haft läckage i fasaden med sex kubikmeter radiatorvatten per år har vi fått byta stammarna. Fasaden har sedan stått och torkat ut under 2 år så nu är det äntligen dags att få renovera fasaden. Som ni sett så har vi gjort de andra fasaderna innan men fått vänta med denna, förklarar Andersson
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































