Igår fick brandkåren rycka ut till ett äldreboende i Landskrona. Anledningen var att någon lagt in en handduk i en mikrovågsugn för att torka den. Detta resulterade i att handduken fattade eld. Automatlarmet utlöstes och brandkåren kunde enkelt släcka branden i mikrovågsugnen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































