Det är nu klart att det blir Landskronaföretaget Ricom som levererar övervakningskamerorna som ska sitta på Västra Fäladen. Fem kameror ska sättas upp inom det närmaste.
– Vi levererar dom senast på tisdag och sedan ska de sättas upp, säger Rickard Hansson på Ricom.
– Det är naturligtvis en fjäder i hatten för oss att vi tog hem orden. Vi hoppas nu kunna fortsätta det påbörjade sammarbetet.
Kamerorna beräknas sättas i bruk inom de närmaste veckorna.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































