Kvinna råkade ut för väskryckare

En 45-årig kvinna råkade ut för två väskryckare då hon kom gående på cykelbanan utanför Dammhagsskolan vid 21-tiden på tisdagskvällen. Gärningsmännen färdades på cykel och försvann in på Gröna Gång efter stölden. Kvinnan fick inga skador men rapporterade att en bärbar dator samt en mobiltelefon funnits i hennes väska.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet