I morse inträffade en olycka på motorvägen mellan de båda avfarterna till Landskrona. Det var en lastbil som av okänd anledning körde ner i vägrenen och vek sig på mitten. Brandkår var snabbt på plats och kunde konstatera att ingen kommit till skada. I skrivande stund håller polis och bärgare på att få bort bilen som hade spanska tomater i lasten.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































