Det var stökigt värre utanför Restaurang Grenden på lördagsnatten. Vid 1-tiden var flera personer i luven på varandra utanför krogen. I skrivande stund har två kvinnor gjort anmälningar om att de blivit misshandlade.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































