I kväll är det mogendans på Folkets Hus i Landskrona. På scen står Bob Stevens orkester.
Frågan är dock om det blir lika livat som det var på torsdagskvällen då Doris och Knäckebröderna höll hov inför ett hundratal barn.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































