Vedskjul brann ner

Igår fick räddningstjänsten rycka ut till Saxtorp efter att ett vedskjul fattat eld. Då de kom till platsen var det endast en glödande hög kvar av skjulet. Vad som orsakat branden är oklart.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet