Två personer är sedan igår skäligen misstänkta för övergrepp i rättssak. Anledningen är att de hotat att döda en man som anmält en av de båda för brott.
Målsäganden kom gående på Kavallerigatan strax efter 10-tiden på onsdagen när en bil med de två samt en till följde efter honom. Plötsligt sprang de två misstänkta ut ur bilen med knivar i händerna och började jaga mannen. Efter en stund sprang mannen, chockad och rädd, in på polisstationen och anmälde det inträffade.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































