Citadellkliniken på Rondvägen har råkat ut för ett inbrott. Någon har, med hjälp av en stege, tagit sig in i ett kontorsutrymme på andra våningen. Väl inne sökte tjuven eller tjuvarna genom två kontor och ställde till stor oreda. Med sig från platsen fick man en datorskärm. Om något mer stulits är oklart.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet