Datorskärm stals hos tandläkare

Under natten mellan måndagen och tisdagen kastade någon in takpannor genom ett fönster till tandläkaren på Västra Fäladen. Därefter tog man sig in och stal en datorskärm.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet