Tjuvar tog sig i söndags kväll in på Svalöf/Weibull på Österleden via ett fönster. Därefter slog dessa sönder en godisautomat och stal innehållet. Värde okänt.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
Tjuvar tog sig i söndags kväll in på Svalöf/Weibull på Österleden via ett fönster. Därefter slog dessa sönder en godisautomat och stal innehållet. Värde okänt.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt