Godis stals på Svalöf/Weibull

Tjuvar tog sig i söndags kväll in på Svalöf/Weibull på Österleden via ett fönster. Därefter slog dessa sönder en godisautomat och stal innehållet. Värde okänt.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet