Igår rapporterade vi om ett inbrott på Gullstrandsskolan och natten till idag var det dags igen. Tjuvarna tog sig åter in genom att krossa en ruta i anslutning till den stora entrén och även i natt tog man sig till en IT-sal och krossade en ruta. Därefter lämnade tjuvarna platsen, förmodligen tomhänta. Brottet rubriceras därför som stöld, alternativt försök till stöld.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































