Ännu ett släp på Milstolpen har haft påhälsning av tjuvar. Denna gången var det ett Österrikiskt släp som skars upp med kniv. En och en tredjedels pall med Vicks Blå fick tjuvarna med sig. Stölden inträffade natten till onsdagen mellan klockan 01.00-07.00.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































