Vid 22.30-tiden på tisdagskvällen gick inbrottslarmet på ett företag på Hjalmar Brantings Väg. En väktare var först på platsen och kunde konstatera att någon tagit sig in i ett kontorsutrymme genom att lyfta ut ett fönster. Med sig från företaget fick tjuven en platt datorskärm.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































