En kvinna har lämnat in en anmälan då hon i helgen misshandlades i samband med att hon skulle lämna nattklubben Rhett. Då hon kom ut rådde en stökig stämning mellan ett gäng ynglingar samt ordningsvakterna. Någon tog då ett struptag på kvinnan och dunkade hennes huvud mot en vägg.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































