En villaägare i Saxtorp har haft påhälsning av tjuvar. Dessa tog sig in genom att krossa ett fönster och väl inte letade de genom hela huset efter gods att stjäla. Med sig från platsen fick man fotoutrustning, en videokamera, smycken, en bärbar dator samt ett hemmabiossystem. Tjuvarna försökte även forcera ett kassaskåp med en vinkelslip men detta misslyckades.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































