Brandkåren i Landskrona kallades igår till en bilbrand på Ödmansonsgatan vid 17.30-tiden på tisdagen. Då de kom till platsen hade dock bilägaren fått stopp på branden i motorutrymmet genom att öppna huven och släcka med snö. Brandmännen hjälpte mannen att få undan bilen till en säker plats.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































