Det är inte utan att man ibland får sig en funderare över hur vackert det ändå är i Landskrona. Anders Rantzow var i söndags ute och tog denna vackra bild på Strandpaviljongen i vinterskrud.
Tack för bidraget säger vi på redaktionen.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet