Ännu en ung har blivit rånad på sin mobiltelefon. Denna gången var det en 15-årig kille som avtvingades sin telefon av en 18-19 årig yngling. Det hela ägde rum på Onsjögatan då den drabbade var på väg till bussen vid 20-tiden i går kväll.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

 

Till arkivet