Det skulle ha spelats match i basketens division 2 i helgen.
Spelarna i Bosna L-A var laddade inför återstarten men några motståndare syntes inte till.
– Mladost dök inte upp så att det blev en WO-vinst för oss med 20 – 0, konstaterar en smått besviken Admir Lukacevic ordförande och spelare i landskronaklubben.
Bättre gick det då för klubbens damer som fortsätter att övertyga.
74-57 borta mot Eos imponerar. På söndag spelar damlaget sin nästa hemmamatch då man tar emot Ängelholm i GA-hallen klockan 15.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































