Strax efter klockan 18 på tisdagskvällen inträffade en trafikolycka på motorvägen strax söder om Landskrona. En bil körde in i mitträcket och en bakomvarande körde då in i den första bilen. Två personer fördes till Lunds lasarett. Polisen grep även en man som framfört en av bilarna som visade sig vara stulen.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































