På Syngenta har man ett hus som används på fritiden av företagets personal. Här har man haft inbrott någon gång mellan den 1-2 januari. Med sig från platsen fick tjuvarna en stereo, läsk, plastbestick samt cirka 500 kronor i kontanter.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet