I söndags eftermiddag bröt sig tjuvar in i Västervångskolan och tog sig genom ett par klassrum. Exakt vad som stulits är inte klargjort men en del datorutrustning har försvunnit. Tjuvarna ägnade sig även till viss del åt skadegörelse i samband med inbrottet.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet