Strax efter klockan 22 igår bröt sig någon in på pastorsexpeditionen genom att först krossa ett fönster. Väl inne lade man beslag på en platt datorskärm.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet