Lasarettet har vid två tillfällen de senaste dagarna haft påhälsning av tjuvar och vid båda tillfällena har datorer stulits. Den första stals efter att någon brutit upp ett fönster och sträckt sig in efter en huvudenhet och vid nästa tillfälle slog någon in en glasruta i en korridor och stal en dator samt slog sönder en skrivare.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































