Bosna LA:s damlag spelade i helgen mot HB Pearls i Helsingborg.
Bosna damer var överlägsna i allt.
– Alla spelade bra och allt funkade precis som det ska, hälsar en mycket nöjd tränare, Admir Lukacevic.
Redan i halvlek ledde landskronatjejerna med 45-15 och när slutsignalen ljöd hade man vunnit med förkrossande 94-33.
Poängplockare i Bosna:
Magdalena Vracar 31p
Frida Jönsson 30p
Sophie Wennerberg 16p
Sara Hansdottir 9p
Irma Mahmutovic 8p
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































