En man i Saxtorp upptäckte i fredags kväll att hans grannes hus stod i ljusan låga. När brandkår kom till platsen brann det rejält i flera av rummen. Man kunde snabbt konstatera att ingen befann sig i huset då ägaren åkt på semester tidigare på dagen. Ingen misstanke om brott föreligger. Vad som orsakat branden är oklart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































