Igår kväll fick räddningstjänsten rycka ut två gånger på grund av kraftig rökutveckling. Vid det första tillfället hade någon på ett gruppboende på Tränggatan ställt in mikrovågsugnen fel. Vid tillfälle två åkte man ut till Ålabodarna och kunde konstatera att någon försökt värma sin pizza i en vanlig ugn utan att först ta ur den ur kartongen.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP


Till arkivet