En husvagn som stod uppställd på Kungsgatan fattade eld på söndagseftermiddagen. Brandkåren kom dit strax efter 14.00 och kunde efter att ha släkt branden att någon glömt ett tänt stearinljus i husvagnen.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet