I natt fick brandkåren rycka ut till E6:an i höjd med trafikplats Örja. Anledningen var att en personbil fattat eld. Det var föraren som larmade räddningstjänsten. Bilen blev helt utbränd.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
I natt fick brandkåren rycka ut till E6:an i höjd med trafikplats Örja. Anledningen var att en personbil fattat eld. Det var föraren som larmade räddningstjänsten. Bilen blev helt utbränd.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt