Tidigt i morse fick polisen larm om att det varit ett inbrott i Kalles Servicebutik på Storgatan. Vittnesuppgifter gör gällande att tre personer haft sönder en fönsterruta och lämnat platsen i en bil. Om något stulits och i så fall vad, är i skrivande stund inte klart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































