Vid 7-tiden i morse inträffade en trafikolycka på motorvägen mellan Landskrona Södra och avfarten till Saxtorp. En bil råkade då köra in i mitträcket och stanna på motorvägen. Långa köer uppstod innan polisen hunnit dirigera om trafiken. Personen i bilen chockades men skadades inte i övrigt.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































