Mannen på balkongen


En man är anmäld för sexuellt ofredande sedan han vid ett flertal tillfällen förra veckan ska ha gått ut på sin balkong endast iförd en t-tröja. Det är en kvinna som bor mitt emot mannen som anmält honom.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet