Inget klipp att handla

En Landskronabo har polisanmält att han utsatts för ett bedrägeri på Internet. Anmälaren ska ha handlat ett armband och därefter betalt 7000 till säljaren. Något smycke ska dock inte ha levererats.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 


Till arkivet