Det har varit en lugn natt för räddningstjänsten i landskrona. Så lugn att man sovit så gott att man inte hört att tjuvar varit i huset.
När personalen kom ner på första våningen vid sjutiden i morse upptäckte de att någon brutit sig in genom ett fönster på baksidan och stulit med sig en dator och en bildkanon.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































