Två kvinnor råkade i luven på varandra då de var ute med sina hundar vid Strandpaviljongen igår. Bråket gick så långt att den ena av kvinnorna hotade med att släppa loss sin hund och bussa denna på den andra kvinnan. Brottet rubriceras som olaga hot.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































