Dator stals på Församlingshemmet

Någon eller några bröt sig in på Församlingshemmet någon gång mellan lördagen och söndagen. Med sig från platsen fick tjuvarna en dator med skärm.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet