Falconsspelare på landslagsuppdrag

Landskronapågen och Joakim Larsen är uttagen i den danska landslagstruppen i innebandy som skall till Norge den 28-30 oktober och delta i 4-nationers. I turneringen deltar Norge, Italien, Danmark samt Tyskland.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet