Landskronapågen och Joakim Larsen är uttagen i den danska landslagstruppen i innebandy som skall till Norge den 28-30 oktober och delta i 4-nationers. I turneringen deltar Norge, Italien, Danmark samt Tyskland.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt
Landskronapågen och Joakim Larsen är uttagen i den danska landslagstruppen i innebandy som skall till Norge den 28-30 oktober och delta i 4-nationers. I turneringen deltar Norge, Italien, Danmark samt Tyskland.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt