Igår förmiddag inträffade en trafikolycka på motorvägen cirka 500 meter söder om trafikpalatsen vid Örja. Det var en personbil med släp som råkade köra in i mitträcket efter att släpet börjat att vobbla. Släpet hamnade på andra vägbanan och Räddningstjänst fick leda trafiken förbi olycksplatsen tills oredan var fixad. Inga personer skadades vid olyckan.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































