I måndags lämnade Fredrik Jönsson posten som VD för Vänliga Landskrona.
– Det är mitt eget initiativ. Jag hade bara en halvtidtjänst som VD och det är inget jag kan försörja mig på. Jag har nu istället ett heltidsjobb i Malmö som väntar, säger Jönsson till Landskrona Direkt.
Han kommer dock att sköta en del lättare uppgifter till dess att föreningen hittat nya lösningar,
– Det blir bara att kolla posten och så. Jag har jobbat så mycket ideellt för föreningen hittills så några timmar till kan jag ta, avslutar Jönsson.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































