Många råkar ut för att tjuvar stjäl bensin ur bilar. En av dessa hade ställt sin bil utanför Kvantum. Tjuven hade, tidigt igår morse, borrat ett hål i sidan av bilen för att komma åt de dyra dropparna. Bensin rann ut över parkeringsplatsen och räddningstjänsten var tvungna att rycka ut för sanering. I och med detta rubriceras brottet som stöld och brott mot speciallag.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































