Skolpersonal hotad av elever

Några anställda på en skola i kommunen har anmält några elever för olaga hot. Lärarna försökte få bort eleverna från en korridor och då hotade eleverna de anställda. Eleverna ska bland annat ha sagt att om det skulle varit fritid så hade det slutat illa.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet