Inbrott på förskola

Förskolan i Dammhagsparken utsattes för inbrott natten till idag. Någon hade mellan klockan 02.00- 02.30 brutit upp ett fönster och krupit in i lokalen. Det är i skrivande stund okänt vad som är stulet.

Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt

UPP

 

Till arkivet