Ett flertal ungdomar bröt sig i lördags in på Albanoskolan genom att krossa en ruta i en entrédörr. Det var en förbipasserande cyklist som hörde väsen från skolan och larmade polisen. Då dessa kom till platsen sågs minst tre ungdomar lämna skolan på cykel.
Vad som är stulet är i skrivande stund oklart.
Av: Redaktionen
© Landskrona Direkt














































